14 Mayıs 2013 Salı

ERKEK BEBEK İÇİN SMOKİN



Birgün benden bu şekilde bebek smokini yapıp yapamayacağım soruldu. Hiç yapmamama rağmen, ve bu konuda en ufak bir bilgim olmamasına rağmen günlerce örüp söktüm. Neyse ki sonunda bir standart oluşturdum. Yanlız resim çok güzel olmadı biliyorum ama, gelin görün ki bir daha çekemedim çünkü SATILDIIII. Açıklamasını karalama şeklinde örerken bir yerlere not etmiştim o yüzden temize çekemedim henüz, ancak isteyen olursa sizin sayenizde hem buraya hem defterime yazmış ve örgü dünyasına yeni bir model kazandırmış oluruz.

5 yorum :

  1. Canım harika olmuş ellerine emeklerine sağlık,sahibi küçük bey iyi günlerde giysin.Hayırlı kandiller diliyorum.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, ben de 4 yaşında oğlum için bir blazer ceket düşünüyorum. Tığ ile sık iğne. Denemişliğiniz var mı acaba? Aşağıdaki adresten bana ulaşabilir misiniz?
    arlazibozo@hotmail.com
    İyi günler
    Mehtap Balta

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar, öncelikle blogumda beni ziyaret edip, değerli görüş ve sorularınızı sorduğunuz için çok teşekkür ediyorum. Sorunuza gelince; ben tığ ile örmedim ama tığ ile örmek, şiş ile örmekten daha kolay. Çünkü tığ ile yaparken istediğiniz formu vermek daha kolay olur, şişle yaparken uçları kıvrılmasın diye ya lastik( ki bu çok güzel durmaz) ya haroşa yapmak lazım. Eğer örecekseniz benim size tavsiyem alt bedeni bütün olarak başlayın. Yani diyelimki 40 ön için, 80 arka için, 40 diğer ön için olacak 160 zincir çekerek başlayıp bedeni kolaltı ve yaka kısmına kadar tüm çıkabilirsiniz. Yaka ve kol evi mesafesi hemen hemen aynı olduğundan kolu kestiğiniz anda yakanın uçlarından da her 3 sırada bir kere arttırın. Kolu 3-2-1 tekniği ile kestikten sonra düz çıkın ama yaka kısmını yeterli uzunluğa gelene kadar her 3 sırada bir arttırarak devam edin. Sonra bu arttırdığınız genişliği bir defada kapatın ve birkaç cm daha ördükten sonra kesin. Daha sonra arkayı da tamamladıktan sonra arka yakadan ve önden kestiğimiz yerin ucundan 5-6 ilmek toplayarak yakayı yaparsanız erkek yaka olmuş olur. Yaka uçlarının kötü görünümünü yok etmek için ya aynı yada başka uygun bir renk ile zincir çekerek etek uçlarından başlayarak yaka kısımları dahil incecik üzerine dikebilirsiniz. Kolları örerken de kol ağızlarına yırtmaç yapıp üzerine düğme dikebilirsiniz. Bilmem yardımcı olabildim mi? Yine takıldığınız bir yer olursa elimden geldiğince yardımcı olurum sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  4. Canan hanım merhaba bu modeli hangi ip ile ördünüz acaba çok beğendim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dilara hanımcığım Nako ile ördüm, ancak hangisiydi hatırlayamıyorum çünkü çok oldu öreli. Ama NAKO olduğunu iyi hatırlıyorum.

      Sil