6 Kasım 2012 Salı

ANLATIMLI ERKEK BEBEKLER İÇİN ÖRGÜ SMOKİN VE PATİĞİ




Bu kazağı görmüşsünüzdür, her yerde açıklaması ile birlikte veriliyor. Ben ilaveden patik ve tulum işleyerek takım yaptım.

PATİĞİN AÇIKLAMASI



Öncelikle patiğin her yeri düz örgü olarak örülecektir.
11 İlmek başlanır. İlk sırayı kendimize doğru yani ters öreceğiz.
3-Sıra: Her İki baştan olmak üzere,(yani bir boş al bir arttır. Düz ör, sondan 1 ilmek kalında 1 arttır ve son ilmeği ör şeklinde) 1 ör,1 dibine batarak arttır. Toplamda ilmek olacak.
5-Sıra: Her iki baştan 3.sıradaki gibi arttır. (15 İlmek)
7-26.Sıraları 15 ilmek olarak düz ör.
27-Sıra :Her iki baştan 1 ör, 1, kes (13 İlmek)
29-Sıra: Her iki baştan 1 ör, 1 kes (11 İlmek)
31-Sıra: 11 İlmek düz ör,
33-Sıra: Her iki baştan, 1 ör 1 kes (9 İlmek)
Farklı bir renk ile her iki baştan olmak üzere 20 ilmek at. Yani 20 İlmek at, elimizdeki 9 ilmeği ör, 20 ilmek daha at (49 İlmek)
37-Sıra-Her iki baştan, 1 ör, 1 arttır (51 İlmek)
39-Sıra: Her iki baştan, 1 ör, 1 arttır (53 İlmek)
41-Sıra: 22 İlmek ör, 1 kes, 5 düz, 1 kes, 22 düz
43-Sıra: 22 İlmek ör, 1 kes, 3 düz, 1 kes, 22 düz
45-Sıra: 22 İlmek ör, 1 kes, 1 düz, 1 kes, 22 düz
47-Sıra: Her iki baştan, 1 ör, 1 kes (45 İlmek)
49-Sıra:Her iki baştan, 1 ör, 1 kes (43 İlmek)
Taban rengi hangisi ise o renkten 4 sıra düz ör ve hepsini kes.
Uçları birbirinin üzerine gelecek şekilde dikilir ve böylece patiğimiz hazır olur.

Smokinin Açıklaması bu sitede:
http://www.mumine.org/misafir-soru-cevaplari/56635-smokin-hirka-yapilis-aciklamasini-istiyorum.html


10 yorum :

  1. Canım harika ötesi ellerine sağlık,rica etsem patiğin açoklamasını yazabilirmisin lütfeeeeeeeeen
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Tijenciğim,öylesine masumane istemissinki açıklamayı, bütün yoğunluğuma rağmen hemen araya sıkıştırıp ekledim. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  3. Bitanesiiiiiiiiiiiiin...........

    YanıtlaSil
  4. gerçekten bayıldım smokine bende rica etsem onun açıklamasını yazarmısın

    YanıtlaSil
  5. Merhaba, Smokinin açıklamasını internette olduğu için buraya yazmamıştım. Aşağıda verdiğim adreste açıklaması var, yine takıldığın veya anlaşılmayan birşey olursa bana yazarsın yardımcı olurum. Sevgiler.
    http://www.forumacil.com/bebek-cocuk-orguleri/235708-aciklamali-orgu-erkek-bebek-kazak-modelleri.html

    YanıtlaSil
  6. muhteşem görünüyorlar.. ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  7. Canancım vermiş oldugunuz sitede smokinin anlatımını bulamadım yardımcı olursanız sevinirim.

    YanıtlaSil
  8. Hayatım birde bu siteye bakarmısın?
    http://www.mumine.org/misafir-soru-cevaplari/56635-smokin-hirka-yapilis-aciklamasini-istiyorum.html

    YanıtlaSil
  9. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  10. satılık mıı acaba ?

    YanıtlaSil