22 Aralık 2012 Cumartesi

ANLATIMLI YAKADAN BAŞLAMALI BEBEK CEKETİ



AÇIKLAMASI
65 İlmek başlanıp, 4-5 sıra haroşo ördükten sonra
1-Sıra: 5 Haroşa 1 kfb, 9 düz (Ön için) 1 kfb, 1 düz, 1kfb, 9 düz, 1 kfb, 1 düz, 1 kfb, 14 düz, 1 kfb, 1 düz, 1kfb. 9 düz, 1 kfb, 1 düz, 1 kfb, 9 düz, 1 kfb, 5 haroşo
Aslında bu ceketin en önemli yeri burası daha sonrası düz ördüğümüz taraftan giderken arttırdığımız yerleri yeterli büyüklüğe gelene kadar devam edip önce kolları, daha sonra gövdeyi örüp bitiriyoruz. Püf noktalarından bir tanesi de her iki taraftanta ilik açılacak. Ben içte kalan tarafa içten yaptım.

12 yorum :

  1. ellerine emeğine sağlık canım çok güzel olmuş açıklama da süper

    YanıtlaSil
  2. elllerine sağlık çok şık olmuş.

    YanıtlaSil
  3. Çok şeker eline sağlık..Bloğunu izlemeye aldım selamlar

    YanıtlaSil
  4. kfb ne demek ? Teşekkür ederim ...

    YanıtlaSil
  5. Kfb demek 1 arttırma anlamında bir terim. Ancak dolayarak değil de, ilmeğin dibindeki ipi alarak arttırmak demek. Böyle arttırıldığı zaman arttırım yeri delik görünmüyor. Umarım yardımcı olabilmişimdir.

    YanıtlaSil
  6. Selam canım,modelini beğen sayfamda paylaştım,Üyelerimizden bir bayan örmeye başlamış,içteki iliğin düğmesini nereye diktiğini soruyor.Cevaplarsan sevinirim.Sevgiler.

    http://www.facebook.com/pages/Hamarat-Ablan%C4%B1n-Hobi-d%C3%BCnyas%C4%B1/205865206198294

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. Goncacığım Facebook sayfasında cevaplandırdım ama, burada da yazarsam örmek isteyenler için yararlı olacağını düşündüm. Yakadının oradaki mavi düğmenin tam diğer köşesine dikilecek. Tek fark bu düğme içte kalacak, bir diğerini ise koltuk altına diktim.

    YanıtlaSil
  9. kaç numara şiş ve hangi ipi kullandığınızı söyler misiniz???

    YanıtlaSil
  10. ben 3 numara şiş ve nako rekorla başladım çok küçük oldu örgü konusunda biraz acemiyim de yardımcı olur musunuz ??

    YanıtlaSil
  11. Bu ceketi hangi yün ve kaç numara ile ördüğümü şimdi tam olarak hatırlamıyorum ama, dilersen verdiğim sayıların yanına 2 veya 3 ilmek sağından ve solundan olmak üzere büyütebilirsin. Örneğin ön için 9 düz diyoruz ya, sen orayı 11 olarak fazlalaştırabilirsin. 5 haroşa, 1kfb,11 düz 1 kfb,1 düz, 1 kfb, 11 düz,1 kfb, 1 düz, 1 kfb,16 düz, gibi...

    YanıtlaSil