25 Aralık 2011 Pazar

GAZETEDEN GERİ DÖNÜŞEN SEPETLER


Bu ilk denemelerimden, biraz kötü ama olsun içine ıvır zıvırlarımı koyuyorum.
Bu da önce boyayıp sonra ördüğüm bir sepet içini naylonla kaplayınca çok güzel soğan sepeti oldu.











Daha önce gördüğüm ama hiç denemediğim bir şeyi denemeye karar verince ortaya bunlar çıktı. Yapması o kadar zevkli ve keyifliki anlatamam. Önce gazeteleri şeritler halinde kesip, onları yuvarlayarak uzun borucuklar haline getiriyorsun. Daha sonrası sana kalmış, istediğin şekil, istediğin renk,  dilediğin süslerle çok amaçlı kullanabiliyorsun. Daha sonraki çalışmalarımı da burada paylaşmak dileğiyle.

4 yorum :

  1. Canancığım ben bunlara bayıldım.Ellerine sağlık o kadar güzel olmuşki gazete olduğunu söylemesen
    kesinlikle anlamazdım.Yeni çalışmalarınıda merakla bekliyorum arkadaşım.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Gazete kağıdından sepet... Hep denemek istediğim ama yıkayamayacağımı düşündüğüm bir çalışma, hiç yıkadın mı?

    Yastık kılıflarını ben de 1 liraya alıp bohça ya da kumaş olarak kullanıyorum, ama senin aplikelilerin çoook şeker, hele çoraptan bebek tomniş tombiş, kafalar da şiriiin :)

    YanıtlaSil
  3. Yok şekerim, yapılırken değiil, yaptıktan sonra, hiç kirlenmez mi, kirlenince yıkadın mı hiç, bozulmuyor mu diye sordum, çünkü kışın soba yanınca herşey kirleniyor bu evde, haliyle yıkamam gerekir,e onca emek vereceğiz, bozulmasın ama değil mi :))

    YanıtlaSil
  4. Banucuğum hiç böyle düşünmemiştim biliyor musun? Ne bileyim, ben Adana'da oturuyorum o yüzden buralarda soba falan yok, sadece klima var. O da öyle kirletmez zaten. Ama gazeteler yapım aşamasından sonra sertleştirildiği ve yat verniği ile verniklendiği için üzerini nemli bir bez ile silebilirsin.=))

    YanıtlaSil